Česká filharmonie hledá stážisty*ky

Česká filharmonie, jeden z předních světových symfonických orchestrů, nabízí příležitost pro talentované a kreativní studenty*ky či mladé profesionály*ky se zájmem absolvovat stáž v oblasti online marketingu nebo copywritingu.

Co vás čeká?

• Aktivní podílení se na tvorbě obsahu pro online platformy České filharmonie.
• Také spolupráce na kampaních propagujících koncerty a další aktivity orchestru.
• Zároveň možnost získat cenné zkušenosti v oblasti komunikace, sociálních sítí a kulturního marketingu.

Co požadujeme?

• Nadšení pro kulturu, v ideálním případě i pro klasickou hudbu.
• Kreativitu a cit pro práci s textem.
• Základní znalosti online marketingových nástrojů a platforem.
• Výhodou je zkušenost s copywritingem nebo správou sociálních sítí.

Co nabízíme?

• Práci v inspirativním prostředí Dvořákovy síně a Rudolfina.
• Možnost osobního rozvoje a budování kontaktů v kulturní sféře.
• Příležitost stát se součástí propagace jednoho z předních světových orchestrů.
• Stáž je honorována.

Stáž je vhodná zejména pro studenty marketingu, žurnalistiky, mediálních studií nebo příbuzných oborů, kteří si chtějí rozšířit své praktické dovednosti a přispět k propagaci krásné hudby.

Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis spolu s krátkou ukázkou vaší práce (např. napsaný text, spravovaný profil na sociálních sítích apod.) na adresu jakub.kozisek@ceskafilharmonie.cz.

Těšíme se na vaše přihlášky!

Zdroj: Česká filharmonie, www.ceskafilharmonie.cz


Comments

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *